تولبد محتوا

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر با دیده بان همراه بوده باشید در مقاله ما با عنوان  ” تولید محتوا چیست ” متوجه اهمیت موضوع تدوین استراژی تولید محتوا برای موفقیت بیشتر در بازاریابی محتوایی شده اید. با دیده بان همراه باشید.

همانطور که گفتیم تولید محتوای تخصصی (Content Marketing) فرصتی عالی برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا بتوانند عملکرد خود را در جذب مخاطب و البته تبدیل آنها به مشتری، بهبود بخشند. شما با ارائه ی محتوای ارزشمند و مرتبط به کاربران، می‌توانید اعتبار آنلاین کسب و کار اینترنتی خود را تقویت کنید.

اما نکته قابل توجه این است که با توجه به رقابت بسیار در فضای مجازی، امروزه بازاریابی محتوا تنها تولید و توزیع محتوا نیست، بلکه این کار نیازمند تدوین استراتژی تولید محتوا برای کسب و کار شما است، سوالی که لازم است از خود بپرسید این است که:

آیا برای بازاریابی محتوای خود نقشه راه دارید؟

استراتژیی تولید محتوا چیست؟

در پاسخ به این سوال که ” استراتژی تولید محتوا چیست ” تنها می توان یک پاسخ آورد: نقشه راه

بله استراتژی تولید محتوا، نقشه راه شما است که موارد بسیاری را در خود جای خواهد داد. مواردی مانند:

  • چه محتواهایی نیاز دارید؟
  • ترتیب انتشار آنها باید چگونه باشد؟
  • چه زمانی باید انتشار پیدا کنند؟
  • بودجه شما چقدر است؟
  • سئو داخلی که در نظر دارید چگونه است؟

و بسیاری سوالات دیگر که در تدوین استراتژی محتوا باید به آنها پاسخ دهید.

در واقع برنامه بازاریابی و تولید محتوایی که بتواند منجر به اهدفی مثل فروش، برند سازی، جذب مخاطب، اطلاع رسانی و .. شود را استراتژی تولید محتوا می نامند. در ادامه با ما همراه باشید تا گام به گام با صفر تا صد استراتژی تولید محتوا آشنا شوید.